Tilda ja Jackson ovat tulleet Coco Lilyn muotishown castingiin, ja raahanneet vastahakoisen Nanan mukaansa.

Nana: Oltais hyvin voitu tavata vasta siellä ravintolassa, kun mun pitäis tehdä korjauksia siihen artikkeliin, just laitto päätoimittaja viestiä.

Tilda: joojoo, älä valita. Mä tiedän et sua ketuttaa ku Coco Lily haluu kansainvälisiä malleja, mutta kyllähän mäkin tänne yritän päästä vaikka ooon ihan tavallinen brunette vaan.

Jackson: No, Coco Lily ei yleensä haluu blondeja palkata. Mut kiva Nana ku tulit tsemppaamaan. Ja sit päästäänkin syömään, varattiin Jolenen kanssa pöytä meille.

IMG_2889.jpg

Nicodemus: Onkos Matilda täällä?

Tilda: Hei, nyt tsempatkaa, mun vuoro! Iik, ku jännittää!

IMG_2887.jpg

Coco Lily ja hänen avustajansa ottavat Matildan vastaan. Matilda näyttää kävelytyylinsä ja Coco Lily vaikuttaa tyytyväiseltä.

Coco: Soitamme sitten sinulle jos tulet valituksi. Kiitos käynnistä!

IMG_2892.jpg

Ystävykset odottelevat vielä jacksonin vuoroa, kun ovimies kumartuu Nanan puoleen.

Nicodemus: Rouva Lily pyysi kysymään että teetkö sinäkin mallin töitä? hän haluaisi mielellään nähdä sinun kävelysi.

Nana: ai mun vai? Oon mä malli mutta en mä oo mitenkään edustuskunnossa nyt. Tukkaki ihan tötterölllä!

ovimies: Ei se haittaa. Rouva Lily pyysi nimenomaan sinua.

IMG_2890.jpg

Niinpä Nana menee Coco Lilyn luokse.

Coco: Hei, oletpas sinä klassisen kaunis! Kuin suoraan Amerikasta! Niin muodikasta ja raikasta.

Nana: Voi, kiitos. Minä olen Nanariaana Londri. Pahoittelen kun en ole edustuskunnossa, tulin tukemaan ystäviäni Tildaa ja Jacksonia tänne. Teen toki itsekkin mallintöitä aina silloin tällöin.

IMG_2893.jpg

Coco: Hienoa, kultaseni. Kävelehän vähän niin näen miltä se vaikuttaa. 

Nana: Mulla ei oo korkkareita nyt jalassa...

Coco: Ei haittaa. Kyllä minä saan jonkinlaisen näkemyksen kuitenkin. Saanko kysyä miksi et hakenut tähän näytökseen malliksi?

Nana: No, tää on vähän noloa, mutta olen kuullut että sinä pidät kansainvälisistä ja eksoottisista malleista. Itse olen aika tavallisen näköinen. Ja toisaalta, tein juuri yhden kirjoituskeikan Fashion Blondies-lehteen, ja se työllisti minua viimehetket aika hyvin. Olisi kyllä hienoa esiintyä näytöksessänne.

Coco: Hyvä, hienolta näyttää ja kuulostaa. soitan sinulle sitten jos tulet valituksi. Kiitos käynnistä!

Nana: Kiitos, ja heihei!

IMG_2894.jpg

Jacksoninkin casting menee hyvin, ja ystävykset pääsevät vihdoin ravintolaan. 

Jolene: Tosi kiva tutustua Jacksonin kavereihin!

Tilda: Kiva tutustua sinuun. Käsitin että olet laulaja? Millasta musiikkia soitat?

Jolene: Joo, olenhan minä. Aika laidasta laitaan tulee soitettua, joitain omia biisejä oon tehny. Mutta baarikeikkaa nyt lähinnä.

IMG_2895.jpg

Jack: Systeri on niin vaatimaton. Kyllähän se pärjäis vaikka millä stagella, mutta tykkää jollotella noissa räkälöissä.

Jolene: Älä viitti broidi. Ei kaikki laulajat voi stadionille päästä. Sitäpaitsi, musta on kiva ku pääsee kiertelee maata ja saa jutella ihmisten kanssa. Baareissa on aina niin erikoista porukkaa.

Nana: eiks sua pelota koskaan? Siis ajelet sillä asuntovaunulla ja juttelet kaikille räkälöissä?

Jolene: No ei oikeestaan. Oon harrastanut karatea ja muita itsepuolustuslajeja. Millois teillä on se näytös?

Tilda: No eihän sitä vielä ees tiedä päästiinkö mukaan.... Mutta viikon päästä se on.

 

IMG_2896.jpg

Jolene: Okei, hitsi ku mulla on keikka silloin vähän kauempana niin en pääse teitä kattomaan.

Nana: Fashion Blondies julkasee siitä jutun, niin siinä näkyy kuvia. Sen verran kuulin että ensin ois catwalk ja sitten sais vaan makoilla altaalla ja uida, ja liksa juoksee.

Tilda: Oi vitsi miten kivaa, ne siis järjestetään altaalla. Paljon kivempaa ku jossain sisätiloissa. Ainaki jos paistaa aurinko.

Jackson: Niin on. Hitsin hyvää tää jätski. Mut pitää varmaan alkaa lähtee, pitää ehtii vielä salille.... Oli kiva nähsä teitä.

Jolene: Joo, munki pitää alkaa lähtee ajelee kohti seuraavaa keikkapaikkaa. Mutta hei, oli tosi kiva nähdä

IMG_2897.jpg